پنجشنبه ۰۱ شهریور ۰۳

بررسی یخچال فریزر هیمالیا مدل امگا هوم بار و آلفا

۱,۹۰۶ بازديد

بهترین مدل های یخچال فریزر هیمالیا چیست؟

این برند نیز مانند سایر برندها ، مدلهای مختلفی از یخچال و فریزر را طراحی و تولید کرده است.

  • یخچال فریزر (فریزر پایین): در این مدل یخچال در بالا و فریزر در پایین قرار دارد. بیشتر مدل‌های این برند به این صورت است. به این محصول یخچال فریزر کمبی هیمالیا گفته ‌می‌شود.
  • یخچال فریزر (فریزر بالا) : در برخی از یخچال فریزرهای این برند، فریزر در بالا و یخچال پایین است. مانند یخچال فریزر توربو هیمالیا
  • یخچال فریزر تک :یخچال فریزر تک درب هیمالیا همان طور که از اسم آن مشخص است یک درب دارد. بالای آن فریزر کوچک و در پایین یخچال قرار دارد. مانند یخچال تک درب 14 فوت هیمالیا مدل RF360
  • یخچال فریزر دوقلو هیمالیا
  • یخچال فریزر طرح ساید بای ساید هیمالیا
    یخچال فریزر پهن هیمالیا : این شرکت مدل امگا را با پهنای 85 سانتی متر تولید می‌کند. این یخچال پهن دارای هوم بار، آب سرد کن، یخساز اتوماتیک و… است. نسبت به یخچال‌های پهن برندهای دیگر بزرگتر است.

 

یخچال هیمالیا مدل آلفا پلاس:

یکی از شرکت‌های پرطرفداری که در عرضه تولیدات لوازم خانگی فعالیت دارد، هیمالیا است که از گذشته به تولید یخچال‌های خانگی و صنعتی پرداخته و روز به روز در حال پیشرفت در این صنعت است. محصول یخچال هیمالیا مدل آلفا پلاس یکی از محصولات باکیفیت این شرکت است که به دلیل مجهز بودن آن به آبریز، یخساز اتوماتیک و درب هوم بار، به آن یخچال فریزر طرح ساید نیز گفته می‌شود

این محصول در زمره جدیدترین و کامل‌ترین محصولات شرکت هیمالیا بوده که با توجه به کیفیت خوب و قیمت مناسبی که دارد توانسته نظر مثبت مشتریان را به خود جذب کند. یخچال هیمالیا مدل آلفا، که به صورت دوقلو طراحی شده است، دارای سایز 34 فوت است که 17 فوت برای یخچال و 17 فوت برای فریزر است. در این یخچال شما به راحتی و با استفاده از پنل دمای داخل دستگاه را تنظیم کنید. این محصول در دو رنگ سفید و پلاتینیوم در بازار موجود است.

فضای یخچال هیمالیا مدل آلفا پلاس:

یخچال هیمالیا آلفا دارای 17 فوت مکعب ظرفیت است که در داخل آن 5 طبقه و 2 کشو وجود دارد. به همین دلیل نیز فضای خوبی برای ذخیره مواد غذایی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.  این طبقات را می‌توانید به راحتی جابجا کنید. هوای داخل یخچال نیز به صورت مرتب در حال تصفیه است و بوی مواد غذایی در فضای داخلی یخچال باقی نمی‌ماند. یکی از کشوهایی که در این محصول وجود دارد، دارای قابلیت تنظیم رطوبت است که گزینه خوبی برای قرار دادن میوه و سبزیجات است.

 

فضای فریزر هیمالیا مدل آلفا پلاس:

این محصول در قسمت فریزر مجهز به 8 کشو است که دارای سیستم بدون برفک و نو فراست است و شما با اطمینان خاطر مواد غذایی را در آن قرار می‌دهید و فضای بسیار زیادی برای ذخیره مواد غذایی در اختیار دارید. در داخل فریزر یک محفظه با عنوان Big Box وجود دارد که به منظور قرار دادن مواد غذایی حجیم‌تر طراحی شده است و گنجایش بسیار خوبی دارد. فضای داخلی فریزر نیز مانند فضای یخچال که به آن اشاره کردیم؛ مجهز به فیلترهای تصفیه هوا است و این موضوع از ایجاد بوی نامطبوع و باکتری در داخل این فضا جلوگیری می‌کند.

 

انجماد سریع یخچال فریزر هیمالیا مدل آلفا:

در قسمت فریزر سیستم انجماد سریع مواد غذایی به همراه سیستم پلاسما کمک می‌کند تا مواد غذایی طراوت خود را از دست ندهند. در قسمت درب فریزر آبریزی وجود دارد که به آب شهری متصل است و مجهز به فیلتر تصفه آب و محفظه آبی ضد بو است. علاوه بر این محفظه یخساز اتومانیک هم در کنار آبریز و بر روی درب فریزر قرار گرفته است.

طراحی و ابعاد یخچال هیمالیا مدل امگا پلاس هوم بار:

یخچال امگا هوم بار هیمالیا دستگیره مخفی در سمت چپ دارد. در زیر درب کابین یخچال و بر بالای درب فریزر 2 ردیف لامپ LED قراردارد که بر زیبایی محصول جلوه‌ای دو چندان بخشیده‌است.

بالاتر از هوم بار برد الکترونیکی ازنوع LED و لمسی قرارگرفته است که با استفاده از آن می‌توان تنظیمات و امکانات یخچال را مدیریت کرده و از وضعیت کارکرد محصول آگاهی پیداکرد.

بررسی بخش داخلی یخچال امگا پلاس:

در کابین یخچال دو کشوی جامیوه‌ای تعبیه شده که این کشوها دارای دریچه تنظیم رطوبت هستند و می‌توان میزان رطوبت میوه‌ها و سبزیجات را به دلخواه تنظیم‌ کرد.

یک کشوی چیلر نیز قرار داده شده تا دمای صفر درجه را برای موادغذایی فراهم نماید میزان برودت کشوی چیلر به صورت دستی از داخل محفظه قابل تنظیم است.

4 طبقه برای نگهداری موادغذایی در نظر گرفته شده که جنس این طبقات از شیشه سکوریت است که توانایی تحمل اجسام با وزن بالا را داراست.

بر روی درب 2 بطری گیر لبه کوتاه و 2 بطری گیر لبه بلند قرار دارد.

در قسمت درب کابین فریزر هم 3 محفظه با فضای مناسب برای قراردادن اقلامی با حجم کم قرار دارد.

در پایین‌ترین قسمت فریزر یک سبد بزرگ برای نگهداری موادغذایی با ارتفاع بلند وجود دارد، بالاتر از آن نیز یک سبد متوسط با داشتن فضای زیاد، حجم زیادی برای انبار مواد غذایی فراهم کرده است.

2 سبد کوچک نیز درون فریزر برای نگهداری مواد غذایی منجمد طراحی شده و چراغ روشنایی فریزر هم بین این دو سبد قرار دارد.

یخساز نیمه اتوماتیک یخچال امگا

درون یکی از سبدهای کوچک قسمت یخساز نیمه اتوماتیک امگا پلاس قرار دارد. یخساز امگا پلاس بدین صورت کار می‌کند که مستقیما به آب شهری متصل می‌شود و از طریق پنل کنترل می‌توان آن‌را فعال یا غیر فعال کرد. برای استفاده باید به صورت دستی از محفظه یخساز در درون فریزر یخ را خارج کرد.

هوم بار امگا:

برای دسترسی سریع‌تر به درون یخچال و جلوگیری از اتلاف انرژی بخاطر باز و بسته کردن مکرر درب یخچال و همچنین زیبایی  و شیک‌تر شدن محصول بجای آبسردکن قسمتی به نام هوم‌ بار جایگزین شده است.

سایر مشخصات یخچال فریزر هیمالیا مدل امگا پلاس:

  • تکنولوژی AVP برای از بین بردن باکتری (ضدباکتری)
  • تکنولوژی Vita Fresh برای نگه داری هر چه بهتر و تازه‌تر و طولانی‌تر موادغذایی
  • موتور این محصول دارای سیستم خنک‌کننده دوگانه برای کارکرد هرچه بهتر است. (twin cool)
  • سیستم کنترل هوشمند و عیب‌یابی خودکار
  • نوفراست کامل
  • اوزونایزر: تولیدکننده یون ضدباکتری برای طراوت و تازگی طولانی مدت میوه و سبزیجات
  • فیلتر تصفیه آب
  • سیستم سرمایش سریع
  • سیستم انجماد سریع

 

برای کسب اطلاعات  بیشتر به سایت اعتماد کالا مراجعه کنید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.